Hoe volg ik mijn bestelling ?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en deze is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat essentiële informatie om de voortgang van uw pakket te volgen.
Stappen om uw bestelling te volgen :
Controleer uw verzendbevestiging per e-mail :Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat, sturen wij u een verzendbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat een link naar uw volgnummer en informatie over de gebruikte vervoerder.
Ga naar de website van de vervoerder :In de details van uw bestelling geven we u een directe link naar de website van de vervoerder. Als de link niet is opgenomen, kunt u de website van de vervoerder bezoeken en hun sectie voor het volgen van pakketten zoeken.
Onze vervoerders: Bpost et Dpd.
Voer uw volgnummer in :Op de website van de vervoerder vindt u een sectie gewijd aan het volgen van pakketten. Voer het volgnummer in dat u in de bestelgegevens heeft ontvangen in het daarvoor bestemde veld en klik op "Zoeken" of "Volgen".
Volg de voortgang van uw pakket :Nadat u het volgnummer hebt ingevoerd, kunt u de huidige status van uw pakket bekijken, inclusief de stappen die het heeft doorlopen en de huidige locatie. De updates omvatten de volgende informatie :
- Datum en tijd van verzending
- Tussenliggende transitpunten
- Geschatte leverdatum
- Eventuele uitzonderingen of vertragingen
Volgmeldingen: Sommige vervoerders bieden de mogelijkheid om u in te schrijven voor e-mail- of SMS-meldingen om realtime updates over de status van uw pakket te ontvangen.
Mobiele app: Veel vervoerders hebben mobiele apps waar u uw volgnummer kunt invoeren en pushmeldingen rechtstreeks op uw telefoon kunt ontvangen.
Door deze stappen te volgen, blijft u op de hoogte van de voortgang van uw pakket en weet u precies wanneer het op uw adres aankomt.
Volgproblemen: Als u problemen ondervindt bij het volgen van uw pakket of als het volgnummer niet werkt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.