Overslaan naar inhoud
Nederlands - België
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe vraag ik een omruiling of terugbetaling van een bestelling aan ?

Wij bieden geen productomruiling aan.

Bent u van gedachten veranderd? U heeft 14 dagen vanaf de dag van ontvangst van uw producten om de artikelen die u niet wilt behouden, aan ons te retourneren.

Om hygiënische redenen kunnen niet-verzegelde artikelen, bederfelijke goederen en gebruikte elektrische apparaten (zelfs één keer gebruikt) niet worden geretourneerd.

De verzendkosten voor het retourneren van artikelen zijn voor rekening van de klant, behalve in het geval van een fout van onze kant. Houd er tijdens de retourprocedure rekening mee dat de verzendkosten voor het terugzenden van de producten niet door onze service worden gedekt en door de klant moeten worden gedragen. Deze kosten worden niet vergoed en blijven uw verantwoordelijkheid.

Om een artikel te retourneren:

  1. Log in op uw account en ga naar het tabblad "Bestelgeschiedenis en details" in uw dashboard. Selecteer de betreffende bestelling door op "Details" te klikken.
  2. Kies op deze pagina de producten die u wilt retourneren. Zorg ervoor dat u het veld "Reden van retour" correct invult. Klik vervolgens op "Verzenden" zodat uw verzoek door onze klantenservice kan worden verwerkt.
  3. Zodra uw retour is bevestigd, pakt u het product zorgvuldig in en vergeet niet de retourbon bij het pakket te voegen.

Vergeet niet om bij de post een verzendbewijs te vragen. Dit zal dienen als bewijs totdat uw retour of terugbetaling is ontvangen.
U bent verantwoordelijk voor elk geaccepteerd artikel en voor elk artikel dat wordt geretourneerd totdat het bij ons magazijn aankomt. Daarom raden wij aan om de producten via betrouwbare postdiensten te verzenden en aangetekende verzending te gebruiken.